Faktory syndromu vyhoření v prostředí online marketingu

Název práce: Faktory syndromu vyhoření v prostředí online marketingu
Autor(ka) práce: Hurychová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce byla identifikace faktorů syndromu vyhoření, které se vyskytují v prostředí online marketingu. Dodatečně práce také popisuje další znaky spojené s vyhořením u zkoumané komunity. Pro zkoumání této problematiky byla zvolena smíšená výzkumná metoda. Konkrétně sekvenční smíšený výzkum. První fáze byla kvalitativní a probíhala formou focus groups. Druhá fáze poté obsahovala kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky práce ukazují, že mezi hlavní faktory patří přetížení a časový tlak, chybějící smysl práce, špatná organizace práce a komunikace s nekompetentními lidmi. Zároveň bylo zjištěno, že práce ve více oblastech online marketingu snižuje riziko vyhoření v dimenzi profesní výkonnosti, což naznačuje, že dynamika a rozmanitost práce může být pro některé pracovníky ochranným faktorem.
Klíčová slova: digitální marketing; vyhasnutí; syndrom vyhoření; online marketing; faktory syndromu vyhoření
Název práce: Factors Contributing to Burnout in Digital Marketing Environment
Autor(ka) práce: Hurychová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Šimůnková, Klára
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis aimed to identify factors contributing to burnout syndrome in the digital marketing environment. The thesis also describes other characteristics associated with burnout in the community studied. A mixed research method was chosen to investigate this issue. More specifically, sequential mixed-method research. The first phase was qualitative and was conducted as focus groups. The second phase then involved a quantitative survey. The results show that the main factors include overload and time pressure, lack of meaning in work, poor work organization and communication with non-competent people. At the same time, working in multiple areas of digital marketing was found to reduce the risk of burnout in the professional performance dimension, suggesting that work dynamics and variety may be protective factors for some workers.
Klíčová slova: burnout syndrome; online marketing; digital marketing; burnout factors; job burnout; burn-out

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 9. 2023
Datum podání práce: 30. 6. 2024
Datum obhajoby: 2024

Soubory ke stažení

Soubory budou k dispozici až po obhajobě práce.

    Poslední aktualizace: